UBCI Unió de Botiguers Congrés Indians

UBCI Unió de Botiguers Congrés Indians

Rebaixes estiu 2017

Rebaixes estiu 2017

30 de juny de 2017

Avui, 30 de juny, arriben les rebaixes d'estiu a la majoria de comerços i grans establiments. Els descomptes s'han avançat un dia a la data oficial, aprofitant la liberalització de les rebaixes, el juliol de 2012. Amb aquesta iniciativa, es pretén donar l'oportunitat als consumidors d'anticipar les seves compres abans de l'inici de les vacances, l'1 de juliol, que enguany s'escau en dissabte.
Per poder anar de rebaixes amb tranquil·litat, us responem les preguntes més habituals que tenen els consumidors:

Tot el que has de saber sobre les rebaixes

1. És obligatori fer-ne? No, és decisió de cada botiga.

2. Quan comencen i quan acaben? El període de rebaixes d'estiu oficial a Catalunya és de l'1 de juliol al 31 d'agost, ambdós inclosos. La liberalització del sector i el calendari, però, han avançat aquesta data al 30 de juny. Les botigues en línia no estan limitades a cap període concret.

3. Cal indicar el preu rebaixat? Els productes rebaixats han de mostrar el preu original, juntament amb el rebaixat, o bé el percentatge de la rebaixa.

4. El producte rebaixat pot ser de qualitat inferior? No, la qualitat i la garantia han de ser les que tenia a preu no rebaixat. Tampoc no ha de tenir defectes.

5. Puc pagar amb targeta? Si la botiga accepta targetes o altres mitjans de pagament de manera habitual, també ho ha de fer en període de rebaixes.

6. La botiga té l'obligació d'acceptar canvis? No, si el producte està en perfecte estat. Informa't sobre la política de canvis per evitar sorpreses.

7. I les botigues en línia? Disposes d'un període mínim de 14 dies per retornar la teva compra, excepte productes personalitzats, peribles, que no es puguin reutilitzar per raons d'higiene, etc. Llegeix la informació sobre la política de canvis i davant del dubte, pregunta.

8. Quins documents he de conservar? Les factures o tiquets de compra fins al final de la garantia, els necessitaràs si has de reclamar. Els catàlegs i les ofertes comercials fins que hagis revisat la compra: són vinculants i pots exigir-ne el compliment.

9. Com puc reclamar? Fes arribar el teu escrit de reclamació a l'establiment, de manera que en quedi constància. En cas de no rebre una resposta en el termini d'un mes o bé no és satisfactòria, adreça't a un organisme de consum.

10. És una garantia escollir una empresa adherida al sistema arbitral de consum.

Els nostres socis

FORNS ENRICH
BIBIDI BOBIDIBOO
EL TREN ROIG
TOT ANIMALS
ESTETICA LAIA
ESCOLA INFANTIL PICAFORT
NÚVOL DE FILS
Carregant...
x
X